srijeda, 20. srpnja 2011.

Ćofte u salsi + niska kukuruzna pogača

Obožavam luk. Volim ga, i baš me briga što smrdi. I on i ja poslije njega.
Lijevo možete vidjeti što su nam poslali iz ruralnih krajeva. Minijaturni kozjak, malecni srebrenac, ali zato gigantski češnjak. I ono, kažeš - samo jedan režanj češnjaka. A u češnjaku - 4 ogromna režnja LOL. Dobro mi ispala fotka. Davor kaže da je za kalendar - LOL.
Nego. Prošlu nedjelju sam odlučila opet napravit ono nešto što sam bila jednom radila pa je ispalo dobro. To bi bili ćevapi žličnjaci, malo preprženi i kuhani u salsi od pomadora. E ovaj put sam možda premalo jaja stavila, premalo brašna, a previše mesa i slanine, pa onda žličnjaci nisu bili, nego su ispale nekakve poluraspadnute kugle od mljevenog mesa. Al ajde.
Pojelo se.





Dakle, potrebno je:
za salsu:
4 vrste luka (kapula, kozjak, češnjak i srebrenac - sa slike)
2 konzerve pelata (ili ekvivalentna količina svježih - kako vam drago - meni se nije dalo)
maslinovo ulje
1 litra vode
2 paprike
malo šećera

za ćofte (ćevap + ćufte + kofte):
800 g mljevene svinjetine
2 jaja
šaka sojinih ljuspica
2-3 žlice kukuruznog brašna (da poveže)
panceta (po volji)
crvena paprika
sol, papar, chilli, soja sos

Prvo uradimo salsu. Luk sjeckat, pa popržit na ulju, dodat paprike i pomadore, malo šufigat, i pustit da kuha. U medjuvremenu pomiješat sve sastojke navedene pod "ćofte" i oblikovat u željene oblike. Ja sam radila žljičnjake al su se raspali ŠMRC (ako želite riskirat, možda dodajte još jedno jaje i par žlica kukuruznog brašna - trebali bi uspjet) - ali moguće je formirat male pljeskavice, ili ćevape ili kuglice...
I kako ih formiramo, tako ih bacamo na vruće ulje i pržimo sa svih strana da se speku - ne do kraja, nek ostanu sirove iznutra - skuhat će se u salsi.
I tako, kad smo ih popržili i ocijedili na papiru, ubacimo ih u salsu koja već sada veselo krčka. Tresemo lonac tu i tamo, malo promješamo, ali ne žestoko da se ne raspadnu ćofte :D

















Uz to sam improvizirala i nekakvu kukuruznu pogaču. Koja je izgledala sirovo, ali je bila iznimno jestiva.
Za nju je potrebno:
2 šalice (velike) kukuruznog brašna - koristila sam brašno od Eko Severa (iako ima tragova glutena, jako je sitno mljeveno i tako je fino radit s njim <3)
2 jaja
2 žlice svježeg sira
pola vrećice ribanca
malo ulja ili maslaca (2-3 žlice)
kocka feta sira - ili neke slične imitacije (veličine 4x5x5cm)
2-3 žlice mlijeka
sol

Postupak je jednostavan. Sve to izmješat i izmečit i isipat u namašćen pleh. Peći dok ne porumeni :D

Uglavnom, i pogača i ćofte su jako pasale uz malvaziju. Iako je meni barba Livijevo vino sto puta bolje. Iako dolazi u demižani od 5 litara. Eh. Jedva čekam doć u tu Vela Luku <3

Sljedeći put - rombići od kukuruznog brašna s humus-varijacijom (navukla sam se, moram prestat, totalno se kosi s paleo-principima :( - al šta je tu je, posjelo se LOL)

Nema komentara:

Objavi komentar