ponedjeljak, 30. travnja 2012.

Veliki glutenski povratak

Za početak, jebe mi se. Dosta mi je više kulinarskih preseravanja u vidu "ne jedem glutem". Dosta mi je ograničavanja i nepotrebnih patnji. Opet jedem gluten. Opet imam pregršt divnih stvari za kuvat, a pogotovo za peć. Obožavam pšenicu, ječam, raž, zob i sve ostale divne žitarice koje su nam dale civilizacijski uspon.

Ali još uvijek stupam kao militantni mesojed. I baš me briga. 
Moj novi moto je: BOKUN KRUVA I ŠNICEL <3

A ovo ispod je totalno nevezano za išta od navedenog nego eto, jedna lijepa fotka krakova od jadranske hobotnice netom ispečenoj na gradelama. Recept: Uzmi hobotnicu, otkini joj udove, nabij na štap i stavi peć na ževaru. 


A mi se vidimo opet uskoro s konkretnim stvarima. Obzirom da je ovo bio samo "disklejmer" :)

Nema komentara:

Objavi komentar