ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Nedjeljno blagovanje








































Opet smo zapituljili. Opet smo se zajebavali s dekoracijama. Jedva čekam zimu i okončanje dijabetičkih restrikcija moje gušterače. Da napokon iskoristim kalupe koje mi je stara kupila. No dobro.
U subotu smo imali neformalni kućni posjet od dragih nam domaćih ljudi. Pa sam im skuvala obrok.
Kako je majka napokon na moj nagovor kupila novi (oštar) nož, uspjela sam otkoštit domaćo pilence od 3 kila u roku 10 minuta <3
Imali smo nekih gljiva doma (po kila šampkasa i po kila bukovača), u lidlu je azijski tjedan pa sam se istrošila na bambusove mladice.
Pilence sam na trakice narezala, skupa s kožicom, umarinirala ga u umeboši i par žlica brašna, i stavila pržit. U drugoj teći sam šufigala gljivice na maslinovom ulju s malo papra. Kad se jedno i drugo privelo kraju, završilo je u istoj teći, uz dodatak zeru soli, još malo papra, par žlica senfa, kap domaće mirisne kvasine, jednu žlicu meda i bambusove mladice. Nalih vode, i pustih da se ugusti. Skuvala sam rižu, tako da sam zaboravila na nju. Svi su me pitali kako si ti to tako dobro skuvala rižu. U mene niko valjda ne zna kuvat rižu. Svi je dinstaju, pa je preprže, pa onda sipaju temeljac, pa ove kerefeke, pa one kerefeke, neki je i cijede...
ja stavim jednu mjeru riže, dvije mjere vode, malo soli i komad masla ili malo ulja i pustim na špaheru da provre. Kad voda postane nevidljiva, ugasim, poklopim i pustim na miru. I to je cijela filozofija. no dobro.
Evo dole slike. Prvo smo mezili domaću kobasu, kozji sir i ajvar, naravno i domaći kruh koji sam u medjuvremenu ispekla (moj klasični integralno-integrirani klipovi, od graham brašna, zobenih posija sa sjemenkama).



















I tako to. Fino je bilo. Ali naravno da je pilence od 3 kila bio prilično velik zalogaj uz sve ostalo na stolu. Pa je ostala hrpa toća. To smo rekli jest onda u neđeju. I tako je došla neđeja. I nije nam se dalo jest opet isto.
Pa je majka isprigala par kanjaca i pirki iz dubrovačkog akvatorija, koje dobismo od tete Ivane, točnije od dunda koji ih je ulovijo. Njam njam. Gle ih, hrskave, ukusne, morske, freške <3 Uz malo kuhane verze i krumpir salatu s domaćom kvasinom i kapulom. Mmmmilina.



















Ali naravno da smo ogladnili. Onda smo se sjetili da smo ostavili lisnato da se otapa, jer smo tjeli napravit nekakav zamotuljak od onih diiivnih krušaka i jabuka koje su nam ostale lagano zret u košiću. Pa rekoh, jebeš štrudel, amo mi pitu opet radit od onoga što je ostalo od objeda jučer. Pa smo po principu "Veličanstvene pite" uradili "Pileću pitu s gljivicama" uz mali dodatak - poslagah prutiće sira prije nego je poklopih. To je bio dobar potez. I dekorirasmo je. I premazasmo žumancem. Ljubavnički :)




















I opet smo je riješili prije nego sam je uspjela pošteno uslikat. To kod nas ide ekspres.
Evo je pečene. Skroz je romantično slasna.









































Bilo je tu i kokošje juhe s korjenastim povrćem. Samo je slika malo... bljakasta. Nasuprot superiornom okusu. A poslije objeda smo pošli u Slano. Učinit đir. Malo smo toćali noge, a puno šetali.
Još uvijek nas je samo dvoje. Sljedeći tjedan izgleda, dolazi i treći član :)
Na kraju smo se osladili indijanskim smokvama s Kalamote <3




3 komentara:

  1. Pita izgleda bas super.
    Slicno rizu pravi i moj suprug u restoranu. Odlicna nacin da bude rastresita i neprekuvana...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...kad smo već kod "dragih", moj muž bi se udavio u riži, obožava ju na sve načine - kuvanu, dinstanu, prženu, u polpetama, u paprikama, rižoto... A ja je se najela u najgoroj varijanti (s vegetom) za studentskih dana niskog budžeta, pa mi se sve nekako ne da odlučit spravljat je :D a ovo je definitivno najbolji način za lijenčine i one nesklone pranju suđa :) sutradan sam spavila popečke od ostataka s dva žumanjka i sezamom. Baš su dobro sjele!

      Izbriši
  2. sviđa mi se princip"jebeš štrudel,ajmo radit pitu"
    Ona veličanstvena je zbilja takva,a ni ova od picekovine nije za baciti.
    Sviđa mi se kako je vesela.

    jeka

    OdgovoriIzbriši