ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Plompete & orzotto




















Dok još uvijek podrigujem, uz sladoled od manga i banane, da čim prije podjelim s vama našu današnju večericu. Daklem, plompete tj. polpete. U njima se nalaze:
- mljeveni svinjski but
- jedno jaje
- jušna žlica umeboši octa
- šaka zobenih pahuljica
- žlica graham brašna
- par žlica posija pšeničnih
- svježi vlasac i peršin
Prije priganja su uvaljane u brašno, da ne bi prsketale i opekle me.

A orzotto ilitiga ječmotto je urađen prije. Cijelo jutro mi je močio ječam, pa kad mi se više nije čekalo sam stavila popržit jednu oveću ljutiku, par mrkava i jedan list kupusa koji sam našla u grincajgu. Onda sam dodala orzo i malo i njega popržila. Evo ovako je to izgledalo na početku:


 

A onda sam se sjetila da u Frižideru ima hrpa juhe od povrća, koju sam koristila kao temeljac. Vjerujem da bi i pileći i goveđi i bilo koji drugi temeljac bio dobar. Nakraju sam ipak stavila jednu kokošju kocku. Pošto nema soli. Znam da je to šit i varanje, al ja sam prije svega praktičar, a tek onda snob.

Kao što vidite nigdje ne spominjem sol. Iako sam inače niskotlakaš, ovih zadnjih tjedana moram pazit.
Pa eto :) stoga low-sodium klopa. Al to je dobro :) nepce se navikne, a i zdravije je svakako.

Osim plompeta i orzotta, na meniju je bila rustikalna salata od svježeg glavatog bijelog kupusa. S maslinovim uljem i umebošijem. To je inače otprije provjerena kombinacija. I još zrno papra i ko bog!

E a prije toga sam naravno i slaju spremila. Ovaj današnji slajo (prva slika) je od 2 banane, jednog prezrelog manga i dec jorguta. Ovaj drugi desno je bio nekidan, od breskve i šljiva plavih. Odličan za probavu! :D


I još par stvari koje smo izjeli u zadnja 2 dana.
Imali smo opet dan štrudela od jabuka bez šećera, pa je nastao ovaj pleh:



















Dva i po kila jabuka, naravno da je ostalo nakon po kila kora. Pa smo riješili i lisnato, al njega nema jer ga nismo slikali. Dio je završio u susjede, dio smo pojeli a dio je još uvijek u Frizhideru.
Onda ona pizza od neki dan, kad sam radila one kruhove koje smo macali u ulje maslinovo. E pa evo jedne. Najbolje. Fotkana u kasni sumrak, morala sam je malo poljepšat, pa mušule izgledaju nadrealno. Opet napominjem, ne jedemo samo pice... Al eto. Ova je s kapulom, pomadorama, 3 vrste sira (fini plavi pljesnjivi sir, ribanac i gauda), onda miješani plodovi mora (mušule, gambori, lignje, hoba, i još neke neidentificirane školjke... oni grozni smrznuti, al začudo kad su se razledili, nevjerovatno su dobro mirisali, na - more. Nisam mogla vjerovat.)


























Druge dvije varijante su bile; jedna klasična miješana ali s hamburgerom, i druga djevičanska samo sa sirom, za mog brata koji NE JEDE ostalo :)

I eto to je to. Prekosutra mi dolazi muž <3
Poželio je parmigianino <3
Moram počet planirat nabavu balančana <3






Nema komentara:

Objavi komentar