ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Neke nove pobjede...

Dragi moji čitatelji,
sigurno ste zaboravili na ovaj blog i pomislili (krivo) da sam odustala od kuhanja i fotkanja. Međutim, nisam.

Neki od vas znaju da sam u gastronomskoj depresiji već mjesecima. Razlog tomu je (bila) moja žuč, točnije žučni kamenci kojeg smo od milja zvali "rolling stonesi", isprovocirani trudnoćom, koji mi zadnjih godinu dana zadaju muke isusove. Kao prvo, bolovi su bili neizdrživi. Kao drugo, ništa nisam smjela jest. Nisam vidjela poantu pisanja o dvopeku s posnim sirom, kuhanom cvjetačom i čajem od mente. No ti su dani iza nas.



Prošli tjedan su mi uspješno otklonili Micka i Keitha, skupa s ostatkom ali i žučnom kesom. Moja prehrana se i dalje sastoji od spomenutih, no u međuvremenu sam uspjela dovinuti se niskomasnoj kuhinji, te u rukavu imam pregršt ideja i primjera kako ju realizirati.

Jasno mi je da se većini vas zdravih sretnika to neće nimalo svidjeti.

Vjerujte mi, ne sviđa se ni meni. Nimalo.

Kao zagriženi pobornik paleo i LHCF prehrane, ovo me je dotuklo. Ali ja, vječni optimist, smatram da mi je ovo idealna prilika da skinem sva ta nagomilana kila, i usput sačuvam zdravu pamet.

U međuvremenu, da bih odvratila misli s hrane, pokrenula sam beauty blog. Nemojte se smijati. Zapravo je puno uspješniji od ovog bloga, vjerovali ili ne. I pišem tamo često. Pa ako vas zanima čime se trackam i kako se šminkam, slobodno navratite u Sjajolikin kutak :)

Ovim putem želim objaviti povratak s bolovanja i početak nove ere Frižidera. Nemasnog.



Neću vas previše daviti o dobrobitima low-fat prehrane, jer smatram da ih nema, ukoliko vam zdravstveno stanje ne diktira drukčije - kao meni. Ponudit ću vam ideje i naravno, odokativne recepte relativno zdravih obroka, par sličica (uglavnom sa smartphonea jer zbilja ne stižem aranžirati hranu) i pokoji "rant" o koječemu. Možda se pojavi kakav receptić za klince.

Ostavljam vas u iščekivanju prvog "mršavog" posta, u kojem ću pričati o šparogama i njihovoj eleganciji na tanjuru.



Ljubi vas nemasni Frižider <3

1 komentar:

  1. Great to share this information thanks. I am really happy to say it’s an interesting post to read. Fashion Bloggers In India

    OdgovoriIzbriši