nedjelja, 24. travnja 2011.

Prvi put pt.1


Nekidan sam prvi put probala crvenu pitayu/dragon fruit - Hylocereus undatus.
Moram priznat da me malo razočarala. To je zapravo bijeli kivi s crvenom korom, koji nije kiseo. 
Tekstura je simpatična, i da nije stajala mjesecima u nekoj hladnjači, vjerovatno bi me oduševila la pitaya.
Nadalje.


Prvi put sam klopala pećurkice, takozvane "zlatne šampinjone". Sirove i pohane. 


Prvi put sam spremala zeca na naglo. I baš je za vraga nestalo plina, pa je dovršen puno poslije, električki. 
A džezva je tu zbog pukog dekora.

  

Jučer sam prvi put radila nepovezanu francusku salatu ilitiga "Francusku salatu bez veze" ilitiga "Salatu bez francuske veze" ilitiga svježe povrće i dipping sauce od vrhnja, majoneze, ačeta, senfa sa zelenim paprom i bosiljkom.

I šunku smo kuvali. Slike dodju poslje ručka.





Nema komentara:

Objavi komentar