nedjelja, 12. lipnja 2011.

Terina povrtna


Danas mi je bratu bila krizma. Pa smo uza sve ostalo majka i ja zabrijale napravit i tu famoznu terinu.
Recept sam pronašla u kuvarici koju kupih u algoritma. Neeš ti recepta. Spečeš povrtje, otkineš bokun sira, to sve slažeš red po red i zaljevaš pireom od rajčice u koji umješaš želatinu prema uputama na poleđini.
Poanta je da je famozna, totalna pljugica za napravit, a izgleda genijalno i oduševljava sveprisutne. I ne raspada se ko drugi složenci od povrća, ko što je recimo bio ovaj:


Pogodno je i za mrske mi vegane i vegeterijance, samo što oni moraju izbacit sir i komponentu svinjskih nogica tj. želatine. Bojali smo se da se neće stisnut nakon prvotnog promašaja, ali je upalilo. Zahvaljujem se mojoj majci što je bila dovoljno hrabra zamiješat želatinu. Sad sam i ja hrabra i eksperimentirat ću i svaki tjedan radit hladetine. Hladetine su super zabavne. Zapravo je poanta estetika koja je nenadjebiva. Kao kad radiš s epoxy smolom i onda svašta možeš izlit unutra. Ono, cijelu scenu možeš napravit. Dođe ti ko millefiore tehnika sa staklom ili polimernom glinom. Sljedeći put ću napravit neku pastoralu, neki ranokršćanski misterij s anđelima od jaja ili neku sličnu glupost.
Evo još malo sličica za gladne:

 

U sljedećem postu još recepata sa krizme, iden sad malo leć.

Nema komentara:

Objavi komentar