nedjelja, 6. siječnja 2013.

Janjetina na crveno





Danas jedan rustikalni recepat. Ovo bi nama teta Marija iz Vela Luke radila kad bi bili u posjedu nekog slatkog bokuna janjetine ili kozletine tj. jaretine. Potrebno nam je sljedeće:
- janjetina ili jaretina
- poriluka
- česna
- par pomadora
- maslinovo ulje
- malo ružmarina
- petrusina
- soli, papra


Postupak je sljedeći:
nasjecukat česan i stavit u teću pofrigat. Na to bacit nasjeckani poriluk, i zeleno i bijelo. Dok se to friga, nasjeć pomadore.



















Kad je luk pekmezast, ubacit pomadore. Ko da činiš salsu.
Kad je toć dobar, dodat janjetinu. Bilo kakvo meso je dobro, ali janjetina je baš zakon. Jaretina je još bolja.
















Kad je meso unutra, pustit da pirja, podljevat s janjećim temeljcem ili običnom vodom. Dodat soli, papra, ružmarina i petrusina sitno nasjeckanog. I pirjat duuugo dok ne bude gotovo, tj. dok se meso ne počne odvajat s kosti.







































I to nakraju bude ovako nešto. Fino, janjetinasto, toćasto. Tradicionalno se jede iz teće, rukama i kruhom :)



















A kruh je isto domaći. Jutros sam ga zamjesila, al mi se malo prepeko. U zadnje vrijeme guštam radit retardirane kifle.



















A za desert naravno, opet - ashure. Ali gušći. Ječam sa svim i svačim s malo meda. Užasno mi pače taj ječam, k tome i datule, arancini, lješnjaci, orasi... Njom.


2 komentara:

  1. Evo i ja otkrih ovaj blog - vrlo lep, dopadaju mi se fotografije. Pozdrav!
    http://kuhinjazaposlenezene.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši