nedjelja, 23. rujna 2012.

Zmajosos

I tako ja dobivam svakakvu hranu na poklon.
Ovo ljeto sam tako bila u posjedu svakakvih voća i povrća; što domaćih - suhih i svježih smokava iz Bujića i Žrnova, jabuka i krušaka iz Draganeca, grožđa iz Župe, indijanskih smokava s Kalamote... što egzotičnih - mangosteen i pitaya iz Laosa, keksi i čaj od đumbira iz Kambodže...

Pa sam tako jučer dobila ovakav jedan krasan asortiman - bijela balančana, šipak, pomadore zelene, paprike iz - Župe.



















A nekidan mi je otac u lokalnoj voćarni kupijo Bishop crown paprikice ljuteeee <3



















A u Frizhideru nađoh feferone i jalapeno. Pa odlučih da napravim nekakav slatki-ljuto-kiseli sos, koji ćemo poljevat po mesu pečenom i svemu ostalome. Mi jako volimo ljuto, a kako je ovo godina zmaja i ima nam se rodit sin prvijenac, nazvasmo ga prikladno ZMAJOSOS jer je MOĆAN KAO ZMAJ.







































Dakle, procedura je sljedeća:
Pomadore zelene i paprike crvene zblendati do krajnjih granica i ulit u teću, upalit špaher.
Onda česan, jabuku jednu, kapulu, feferone, jalapeno i bishop crown zblendat do krajnjih granica i dodat u teću u kojoj se nalazi ono otprije.
Onda dodavat - šećer, sol, med, ocat vinski, limunov sok i kuvat! Potiho i dugo, na laganoj vatri uz otvoren prozor, poželjno propuh.
I to je to - Zmajosos je spreman. Sladak, ljut i divne konzistencije, žari i pali nepcem.

Vidit ćemo do kad će trajat. Neznamo koliki mu je shelf life. Stavit ćemo ga u Frizhider (ĐE MU JE I MJESTO JER JE PREMOĆAN ZA SOBNU TEMPERATURRRU) pa dok ide ide.
Možda dio zaledimo.

Neznam.

A vizualni identitet "posudih" od Strongbada. Nadam se da mi Trogdor neće zamjerit <3




2 komentara:

  1. Ja sam jučer dobila odlične pomadore (sa sela), slatke ko med. Dio ostavila za regular klopu, a od ostatka napravila ketchup. Sada se trenutno okusi prožimaju u teglicama. Jedva čekam da ga isprobam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa jabuka unutra :) A inače ljuto obožavam, prestala sam i jest hranu koja nije ljuta pa ni ne znam više ni za jedan drugi okus :D

    OdgovoriIzbriši