subota, 18. kolovoza 2012.

Bezglutenski pregled mjeseca

Jebemti gestacijski dijabetes pt. 2

Evo dok čekam da mi se sladoledi zamrznu i da Tulipanki posvetim post, dok smišljam kako će me neki drugi put grist savjest što sam se natrpala najboljim štrudelom od jabuka bez šećera ikad koji mi uradiše moja najdraža mama danas <3 a evo i slika - ovo lijevo je štrudel od jabuka, a ovo desno je kolateralna gužvara od sira, jogurta i jedne sretne tikvice koja nam se našla pri ruci.

 
I da, ove dvije gore stvari su s glutenom, jup. Al su bez šećera. Pa onda kontamo, to je manje zlo :D
Jebemti gestacijski i onaj drugi dijabetes. Al dobro. Nije da loše jedemo!

Nego ono o čemu započeh pričat. O bezglutenskom, bez-šećernom i bezbrašnom pregledu mjeseca prošlog. Bilo je zanimljivih kombinacija. Npr. sendvič od kuhane šunke i sira na kriški sirove tikvice. Ili ona superkajgana koju vam opisah. Ili enormne količine voća koje konzumiram, što meni zbilja nije svojstveno (hvala sine moj nerođeni) Evo dokaza (fotka je lijepa, pa šta)


Nego da. Evo konkretnog krasnog obroka. Smrznuti fileti bakalara u "škartocu" s batatom i mladim lukom.
Krasan ručak. Batat jest sladak, ali baš je nekako oke ispalo. Ne bi falilo malo kiseline, malo limunovog soka, onaj trag CE vitamina, al neka. Pojelo se itekako. U jedan sam škartoc uvalila i par mušula, ali toga nismo slikali jebiga. Evo fotki. Vazda isti stolnjak. To je na balkonu, za figuru ;)


Onda. Dvije tipične paleo-dijabetičke zagrebačke večere. Prva je oslić na tavici s malo domaćih tikvica u maslinovom ulju, uz pokila pomadore. Ovo desno je bezmasni čorbuljak od stopedeset vrsta povrća i par odrezaka svinje koji su ostali nakon friziranja šnicli za ručak. Ovaj čorbuljak je zbilja izdašan, ukusan i jednostavan za prirpavit. Ne bi škodila šaka narezane domaće pancete, ali eto, nisam se sjetila. Koliko je vremena ošlo na sjeckanje povrća. Obuzelo me.

I za kraj dva deserta. Sličnih po sastavu i konceptu, ponešto različitih po formi.
Evo prvog. To je kao nekakav kolač od badema i lješnjaka, kokosa, jaja, lanenih sjemenki, stevije, praška za pecivo i ostalih derivata. Nema šećera, nema brašna nikakvoga, nema ničeg osim orašastih plodova i jaja. I pečen je u pekaču, pošto nam ne radi pećnica. Ovo na vrhu je banana zblendana sa svježim sirom i malo stevije, s indijskim oraščićima. Moram priznat da se kolač pojeo unutar par dana. Dakle, uspješno.
Ispričavam se na masnim pjatima. Nisam chef, ja doma kuvam trudna bez klime, a vruće je.



A sljedeći desert su žličnjaci od badema i oraha, s "umakom" od kiselog vrhnja i stevije. Malo nisu bili baš preslatki. Premalo stevije. Zato je bio potreban umak. Nego. U njih ide: 2 jaja, bademi i orasi mljeveni, malo masla, malo praška za pecivo (kojeg možda bolje izbjeć - manje će se mrvit) i stevija. Al više nego što sam stavila :) I ovaj "umak" dodje nešto ko dipping sauce. Poradit ću na tortilja čipsu bezbrašnom. Možda polum neke rezultate. Nego, evo i slike.




Etoga. To bi bilo to. Bezglutenski primjeri dijabetičke prehrane. Jeste li čitali onaj blog? E pa čitajte ga.
Nije žena blesava. Nisam ni ja, samo volim štrudel. Štrudel je super. 

Idem sad leć na bok i gledat 24 kitchen dok me savjest grize jer sam opet kuvala a ne dizajnirala i dok čekam da se čaj hladi i sladoled smrzne. Kupili smo neke fuuuul otrovne čajeve u Lidla danas, čaja nisu vidili, ali fino mirišu, pa kontam bolje to nego kokakola zero.

Sad tagove pišem i opet sam gladna. Vođenje ovog bloga je totalno neproduktivno.






Nema komentara:

Objavi komentar