subota, 25. kolovoza 2012.

Pizza i mušule.


Kako zadnjih dana boravim u Dubrovniku, gdje pećnica savršeno funkcionira, vrlo malo koristim plamenike i ploče. A kako smo doma svi šećeraši, onda tu i tamo znamo malo skrenut s puta i počastit se nečim integralnim kao manjim grijehom. A najdraže nam je počastit se domaćim kruhom s nečim finim. Jedna varijanta navedenog je i pizza. Pizza od graham brašna s posijama i maslinovim uljem.

Tako da smo, od mog dolaska ovamo smazali dvije.
Prva je bila klasična. Mocarela, sir sendvič vulgaris, panceta, hamburger, rikula i origano.
U zadnje vrijeme što sam jela pizza po Zagrebu i okolici, slabo origano stavljaju. A najveća je tragedija što pizza iz pekare počinje bit bolja od pizza iz pizzerije. Zadnjih 5 pizza naručenih doma (iz raznih pizzerija) je duboko razočaralo. Nit sira, nit origana, em hladno, em sirovo, em kisela šunka, em zamjena za sir, em nema origana. 

No dobro. Evo slike te sirno-pancetne pice. Bez rikule i s njom.


A uvijek mi se desi da umijesim malo više tijesta nego što bi trebala. To je zato što nikad ne pišem koliko stavljam čega u što. Pa sam od ovoga što je ostalo napravila i pancerotice - štručice, s istovjetnim sadržajem, ali uz pinku ribanih tikvica.



Onda smo bili u Vela Luci. Pa smo se vratili. Na povratku smo u Maškarića uzeli 5 kila mušula, jer je Jadre naručila. al nas je zajebala, i onda smo majka i ja same morale riješit 5 kila mušula. Fala Jadre! :D
Enivej, uradile smo ih na crveno. Na buzaru. S krušnim mrvicama i domaćim pomadorama. Evo dole i slika. Lijevo su teta Marijine pomadore iz vrtla, a desno mušule. fotke su koma jer su snimljene u 10 navečer s la tungsten.

  

Svakako, pošto Jadre nije bilo da pomogne, ostalo nam je hrpa i toća i mušula. Onda smo mi to lijepo spremili i zaledili, jer nam je bilo žo bacit. I onda mi je sinulo. Jebote, pa pizza od buzare!!!
I fino lijepo evo je. Jedna od boljih pizza u životu. Majkemi.


Tijesto poliveno toćom od buzare, dvije pomadore na tanko poređane po tome. Stavila u peć da se malo zapeče, tj. da ne ostane gnjecavo i sirovo. Onda pobacala sir, mušule i još malo toća. Origano OBAVEZNO. I stavila još neko sitno vrijeme da se peče. I ono. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3

Nego, naravno da sam umjesila puno tijesta. Nemam ja tako veliku pećnicu koliko se meni tijesto digne. 
Evo prije i poslje fotka. Nakon nje su štručice. Ove su bile s kapulom, sirom i rolanom svinjskom lopaticom.

  


I eto tako. Vjerovatno sam tjela napisat još sto miljuna stvari, al kuva mi se ručak, pa ne bi da zagori. 
Danas na meniju carsko meso, vratina i pečene patate. Sve nešto na brzinu jer smo ful gladne, a bile smo do podne u Kuparima na kupanju pa se meso nije stiglo razledit, pa ga sad maltretiram u pećnici. 
Patate izgledaju dobro.
Za kraj, jedna lijepa fotografija voćne zdjelice koju smo aranžirali pored vrata da "figura" gostima.





3 komentara:

  1. Ajme koji post. Kao prvo i ja uvijek falin pa napravim viška tijesta. Obično budu dvije pizze. Nema problema, druga ostane za sutrašnji ručak na poslu ;) Rado bih probala napravit buzaru, ali nemam pojma gdje kupiti dobre mušule u Zagrebu. Maškarić je ipak daleko ;) Što se tiče pizze iz pizzerija, jedino mi vaja ona iz Karijole, ali sam daleko pa ne mogu naručiti dostavu ;(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od viška glava ne boli aaa :D zamisli umjesiš i krasno se digne i sve, i onda ti fali još 3 centimetra kvadratna. Ovako baš imaš pride i onda moš dijelit okolo i kurčit se kako jebeno kuvaš. Ajme izvini na izražavanju, danas mi je neki takav, vulgaran dan :) čuj, uvijek moš uzet smrznute mušule iz uvoza... nisu ni one tolko grozne. staviš malo slane vode u cijelu priču, praviš se da si bacila oklope... i dodje ti na isto ;) Rađe to nego riskirat salmonelu ili koznašto na dolcu. Što se dobrih pica tiče, jedina ljubljena je u Ivanić gradu, pizzerija Ben Mar <3 ja jako volim tu pizzeriju. Uvijek izađem ko bomba, i mrzim se jer nisam uspjela utrpat još tih 5 zalogaja. Preporučam pizzu "Costa" s kozicama i pršutom <3 inače, ambijent je skroman, al pice su za infarkt dobit :)

      Izbriši
  2. Hvala za info, ako ikad budem u Ivanić gradu svratit ću ;)

    OdgovoriIzbriši