srijeda, 29. kolovoza 2012.

Palačinke s bakalarom




















Isprva se tako trebo zvat. Jer sam ujutro u nedostatku kruva i ultimativnoj lijenosti da pođem kupit kruv, odlučila zmuljat penkejkse od grahama, posija, malo bijelog brašna i tri jaja, i mineralne i vode i malo soli.
I dobro su ispale. Jela sam ih s raštikom i svježim sirom od sinoć.

Onda je u neka doba trebalo nekakvu večeru smislit, u Frižideru sam našla filete bakalara, česan, jedan avokado, jedan limun. Na prozoru ionako već neko vrijeme sjedi bosiljak, a domaćeg maslinovog ulja vazda ima u izobilju (bogu fala).

I onda sam u stilu Jamie Olivera u foliju ulila ulja, poslagala sve (bez avokada) ovako:



I to sve preklopila, da se kao ono, "kuha u vlastitom soku".
Vrlo brzo gotovo, pećnica se jedva zagrijala.
Fino, sočno, ukusno, njam, njam, njam.

Obožavam ovakve brzinsko kretenske recepte koji nakraju izgledaju maltene haute cuisine LOL na palačinki bwahahaha.

Služiti na palačinki, s gvakamoleom ili čime već, od avokada i limuna.

Ali dobro nema veze.

Evo dole ispod jedne fotke jednog kruva kojeg sam uradila. Baš je bio školski. Nažalost fotkala sam ga tek kad smo pojeli pola.





Nema komentara:

Objavi komentar