utorak, 28. kolovoza 2012.

Kruhasto, krekerasto i samosasto

Neku večer su nam naletili neki ljudi, pa sam se nakuvala tj. napekla.
Napravila sam nekoliko namaza
1. AMANAJBOLJA PAŠTETA OD SLANIH GERA (uključuje maslac, crne masline, slane gere, mažuran, malo majoneze i još neke sitnice koje sam zaboravila)
2. MINIMALISTIČKI GVAKAMOLE (avokado, limeta i malo soli)
3. IMPROVIZIRANI NAMAZ OD SLANUTKA (neznam šta nisam tu stavila, al kikiriki, slanutak i vrhnje prevladavaju)

Bilo je i domaće kobasice rađene na obiteljskom imanju mog muža (ja meso rezala i mljela), domaćeg kozjeg sira istovjetnog porijekla, malo povrća svježeg da ne bi rekli da se nezdravo hranimo (ljutika, sirove tikvice, pomadore, paprika, kukumar)

I ono o čemu je zapravo post
1. KREKERI od zobenih pahuljica, posija i graham brašna
2. KRUHIĆI od bijelog brašna i crnih maslina
3. KRUHIĆI francuzići od graham brašna s maslinovim uljem
4. SAMOSE s punjenjem od slanog i svježeg sira i malo bosiljka i maslinovog ulja

A evo i slika, i tu ću završit jer mi se peče nekakav kruh (zadnji u ovom mjesecu) koji sam zmuljala od svega što sam našla u frižideru i špajzi. Ako bude dobar, znat ćete. Ako bude smeće, neću ga više ni spominjat.

Prvo - krekeri:


Drugo, kruhići jedni i drugi:


Treće samose:


Ako vas zanima koji kurac je samosa, ima na guglu miljun linkova i miljun videja kako se rade i slavni su teve prezenteri pričali o tome, tako da nema smisla da ja tu trkeljam o nekom jelu o kojem zapravo nemam pojma. Svidio mi se oblik, a način slaganja je užasno jednostavan i vrlo su praktične. Dundo je reko da je to zapravo indijski burek. I nije daleko :)



Nema komentara:

Objavi komentar